poniedziałek, 24 listopada 2008

Tuleje

Tuleje


  • Wysoka kultura kadry menedżerskiej, dbałość o zadowolenie klienta oparta na elastycznej, kompleksowej obsłudze i partnerskiej współpracy, umacnia stabilną pozycję firmy na rynku światowym.
  • Zawsze po dokonaniu zakupu w naszym serwisie jakiegokolwiek łożyska, dzwonimy do Państwa na podany w zamówieniu numer telefonu i ustalamy wszystkie szczegóły samochodu (rocznik, numer nadwozia, abs, wspomaganie, itp.).
  • Szukając naszej tożsamości i roli w tuleje kontekście społeczności lokalnych, skoncentrujemy się na takim doborze priorytetów, aby korzyści z nich płynące trafiały do jak najszerszej grupy osób.
  • Łożysko stożkowe dwurzędowe składa się z podwójnego pierścienia zewnętrznego i dwóch pojedynczych podzespołów wewnętrznych.
  • Silnik K33.1 jest silnikiem zwartobiegunowym, symetrycznym, dwubiegunowym. Przystosowany do zasilania sieci jednofazowej o napięciu 230 V i częstotliwości 50Hz.
  • Silnik z zewnętrznym wirnikiem umieszczony wewnątrz obudowy przykręcony jest wkrętami M4.
  • Łożysko kulkowe – należy do grupy łożysk tocznych. Nazwa wzięła się stąd, iż elementy toczne w nim zastosowane mają kulisty kształt.
  • Przepływomierze, Silniki krokowe, Czujniki COMMON RAIL, Pompy paliwa, Moduły paliwa, i wiele innych części motoryzacyjnych!
  • W ArcelorMittal inwestowanie w innowacyjność naszych produktów idzie w parze z pozytywnym wpływem naszej dzielności na większość dziedzin życia w firmie i poza nią.
  • Łożyska igiełkowe składają tuleje się z dwóch pierścieni i wieńca igiełek z koszykiem, który prowadzi dużą liczbę igiełek i zapobiega ich wypadaniu.
  • Łożyska baryłkowe mogą przenosić bardzo duże obciążenia i są ponadto samonastawne.
  • Podstawowe zastosowanie - piece węglowe, piece z podajnikiem retortowym 25 - 50 kW.



  • tuleje - tuleje stożkowe, tuleje i piasty.

    Brak komentarzy: